Vad fick jag i present?

Godmorgon bloggläsare, har varit en väldigt dålig uppdatering, men det har dels varit för att jag har fyllt år och sen för att pojkvännen är här. Då vill man ju inte sitta vid datorn. Tack för alla gratulationer iallafall, det betydde mycket :) även fast man kanske mest ska tacka facebook =) La ju upp en bild på vad jag önskade mig, ni ska få se..


Kommer ni ihåg denna? Fick allt utom handskarna och det är för att när jag skulle beställa dem så fick man ingen kontakt med sidan? Frågan är då om dem vill få sålt något eller ej, så den sidan är nu inte längre något att rekomendera. Bianco och Lindex har annars väldigt snygga skinnhandskar. För er som undrar. Armbandet ska komma med posten idag förhoppningsvis :) Av pojkvännen fick jag en fredperry tröja som jag länge velat ha, och han har även lagt ut pengar till min ipodtouch, i love him <3.

Sen har vi varit ute och promenerat och sen bara tagit det lugnt. Imorgon blir det nog att åka till Örebro, hur länge vet jag inte men har ju så jag kan uppdatera bloggen via ipoden så det ska nog gå. Ska bara förstå mig på hur det fungerar. För jag försökte för någon dag sen men när jag sen kollade in bloggen så vart det inte med. hmm skumt, men det löser sig alltid :)



Tror att det var det mesta som hänt, eller ja hänt och hänt. Nu blir det frukost, dusch och sen ska jag fortsätta att spöa pojkvännen i nitendo wii =) Vad har ni för er?

Pussspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0