Sex säljer

Min dator håller på att rasa isär, alla tangenterna ramlar sakta men säkert av.. What to do? Jag har iallafall varit ute en runda. Har ringt telenor också för tredje gången angående samma sak. Nu är det förhoppningsvis löst. Har varit i kontakt med arbetsförmedlngen också, och nu är det väl bara att vänta. Jag ska vässa mitt Cv idag någon gång också och kanske skicka iväg de till några ställen. We'll see.

Blir kanske att jag köra iväg och lämna tillbaka en tunika jag köpte för några dagar sen, var inte nöjd med den så det blir att lämna tillbaka den. Helt plötsligt blev det mycket att göra. Jag ska iallafall börja med att bli fattigare. Ska föra över lite pengar till min pappa. Urh det suger verkligen ;p

En sak till innan jag går, visst är det trist när det vissa perioder står helt still i bloggen. Jag har ganska många läsare. Ibland får jag hur månger kommentarer som helst, ibland står de helt still. Som nu, jag tycker att om ni är inne och läser eller vad ni nu gör. Lämna en kommentar så man kan få lite kontakt med er som läser. Få en syn på vad ni är för några som läser. Deal? =)


Glömde publicera detta inlägg, men har iallafall varit iväg och lämnat tillbaka tunikan, nu ska jag kolla igenom mitt cv och sedan skicka iväg de långt åt skogen :) Väntar på svar från arbetsförmedlingens jobbcoach och väntar även på mat. Har faktiskt fått ganska mycket gjort idag, jag är iallafall nöjd. Det jag inte hinner med idag, får jag ta imorgon! =)

åh, bara jag ser bilden så blir jag så enormt sugen.
Detta är supergott, dock blir det potatis till istället,
men jag ska nog allt lyckas göra lite potatismos av de =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0