Nu går det utför

Frukosten är uppäten och allt står ganska bra till, nu hade jag tänkte att ta mig en dusch och så :) Det är kallt som in i stormen. Det blåser och ja, ni vet ju själv hur höstväder är. Så länge man är inne så är det ganska lugnt, men frågan är hur jag ska klara mig utan en vinterjacka till den sista denna månaden, för det är ju ny månad nu ;) Oktober och allt =) haha.

Har även lite ångest och så, denna månaden får jag min sista lön, sen har jag inget jobb längre - ingen ekonomi. Hur skall jag klara mig? ;p Jag är verkligen i stort behov utav jobb. Ska skriva klart mitt cv idag och skicka ut. Men ja, de känns piss kasst värdelöst att bara sitta och vänta, jag tror inte ens att jag får mycket i lön denna månaden, kanske precis så att det räcker. Ska ju som ni veta köpa en ny jacka och den kostar en del ;p det är verkligen useeelt.

Nej dusch var det, take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0